שאלות ותשובות

בעמוד הזה תוכלו למצוא שאלות נפוצות ואת התשובות להן. אם יש לכם שאלות שלא מצאתם עליהן תשובות בעמוד הזה תוכלו ליצור עמנו קשר דרך האפשרויות השונות בתחתית העמוד. 

שאלה: תוך כמה זמן מגיעה אלי ההזמנה?
תשובה: מרגע ההזמנה הפריט עובר לייצור אצל הספק שלנו. כל פריט מיוצר בהזמנה אישית ועובר אבטחת איכות קפדנית אצל הספק שלנו על מנת להבטיח שתקבלו את המוצר ברמה ובאיכות הגבוהה ביותר. תהליך הייצור נמשך 1-5 ימי עסקים (יום עסקים הוא ראשון עד חמישי). ברגע שהפריט מוכן הוא נשלח מהספק (YBD)שלנו אליכם. זמן המשלוח תלוי בשיטת המשלוח אותה בחרתם.
ישנם מוצרים שנשלחים מהספק הבינלאומי שלנו - כמו שטיח הפרימיום, תיקים, שמיכות ועוד - לחיצה לרשימה המלאה וזמן האספקה שלהם הוא 7 עד 17 ימי עסקים.

זמני האספקה תלויים במוצר שהזמנתם. 

תוכלו לראות את זמני הייצור של כל המוצרים כאן.

שאלה: האם יש מספר מעקב למשלוח?
תשובה: כמובן. ברגע שהמשלוח שלכם יוצא לדרך אתם תקבלו SMS עם מספר המעקב.
בנוסף תוכלו להתעדכן בסטטוס המשלוח שלכם בלחיצה על הקישור הזה

שאלה: האם אתם מקבלים בקשות מיוחדות לעיצוב?
תשובה: למרבה הצער אנחנו מוכרים בשלב זה רק מוצרים ועיצובים שנמצאים באתר. אבל אל תהססו לפנות אלינו אם יש לכם רעיון או בקשה, אנחנו נעביר את זה הלאה למעצבים שלנו ואולי גם נכין ממנו מוצר.

שאלה: כמה עולה שטיח כניסה?
תשובה: שטיח כניסה עולה ₪99, לא כולל עלות המשלוח.

שאלה: ביצעתי הזמנה אבל אני רוצה לעשות שינוי בעיצוב, האם זה אפשרי?
תשובה: בגדול כן. אם ביצעתם הזמנה ותרצו לבצע שינוי בעיצוב לפני שהמוצר עובר לייצור, שלחו צרו עמנו קשר בוואטסאפ או במייל על מנת שנוכל לבצע את השינוי. שימו לב! מוצר שעבר לייצור כבר לא ניתן לשנות.

שאלה: אם אני לא מרוצה מההזמנה שלי, האם אני יכול להחליף אותה?
תשובה: כן! לנו בגיפטיפיי - מתנות עם סיפור חשוב שתהיו מרוצים, ואם קיבלתם מוצר שלא אהבתם, שלא התאים לכם או כל דבר אחר, אנחנו נזכה אתכם או שתוכלו לבחור פריט אחר מהחנות. כל מה שעליכם לעשות זה לשלוח לנו את המוצר שלא אהבתם, וברגע שנקבל אותו נזכה אתכם בסכום המלא או שנשלח לכם מוצר חלופי. אצלנו הלקוח לפני הכל. צפו במדיניות החזרים והחלפות

ניתן ליצור איתנו קשר במייל - info@giftify.co.il או בוואטסאפ 052-3798985